خلاصه بازی تیم‌های پیروزی پنجشیر با یک گل از سد زیتون اف‌سی + فیلم خلاصه بازی تیم اتحاد هرات و برادران خواجه‌زاده در لیگ برتر فوتسال افغانستان شیوه‌نامه ثبت‌نام دانش‌آموزان افغانستانی در مدارس ایران تا هفته آینده ابلاغ می‌شود سفارت ایران در کابل شرایط دریافت ویزای رایگان برای زائران افغانستانی اربعین را اعلام کرد سازمان ملل: کودکان افغانستانی قربانیان اصلی مین‌های عمل‌نکرده هستند خلاصه بازی تیم‌های جوانان میهن و ظاهر اسد در لیگ برتر فوتبال افغانستان + فیلم افزایش ۵۰ درصدی قیمت بلیط قطار شامل اتباع خارجی ساکن ایران نمی‌شود! نگاهی به وضعیت کامیون‌های ایرانی حامل سوخت عراقی در مرز دوغارون توضیحات مقام طالبان درباره زمان توزیع شناسنامه الکترونیکی در تهران + مدارک موردنیاز آخرین اخبار از فصل سوم لیگ برتر فوتسال افغانستان + فیلم و عکس جای خالی دختران | نتیجه کنکور پسرانه افغانستان اعلام شد ۲۵۰۰ مغازه فروش قطعات خودرو در آتش‌سوزی قندهار از بین رفت کمک‌های بشردوستانه ایران به سیل‌زدگان ننگرهار رسید پلیس ترکیه متهم به بدرفتاری با مهاجران افغانستانی شد در سال ۲۰۲۴ سیل به ۱۴۵ هزار نفر در افغانستان آسیب زده است کمیته بررسی جنگ آمریکا در افغانستان آغاز به کار کرد سازمان بین‌المللی مهاجرت از بازگشت بیش‌از ۸۵۸ هزار مهاجر به افغانستان خبر داد کشف بمب ۴۰۰کیلوگرمی در سرپل افغانستان (۲۸ تیر ۱۴۰۳) ۳ میلیارد دلار مبادلات سالانه ایران و افغانستان از طریق دوغارون
سرخط خبرها

کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهجویان خواستار حمایت بیشتر جامعه جهانی از ایران شد

  • کد خبر: ۱۶۳۰۳۲
  • ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴
کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهجویان خواستار حمایت بیشتر جامعه جهانی از ایران شد
جانشین موقت کمیساریای عالی سازمان ملل در ایران گفت: ایران از کشورهایی است که بیشترین تعداد پناهندگان را در سالیان طولانی در خود جای داده و ما درخواست کمک‌های بیشتر به ایران در این زمینه را به کشورهایمان خواهیم داد.

خانم اینا گلادکوا صبح امروز ۱۹ اردیبهشت ماه در دیدار سفرای کشورهای سوئیس، فرانسه و اتریش در ایران با استاندار کرمان اظهار کرد: کشورهای حاضر کمک‌های شایانی به فعالیت‌های کمیساریا در ایران داشته‌اند.

وی افزود: این فرصت ویژه برای ما بود که از نزدیک واقعیت را در استان کرمان ببینیم و خوشحالیم که در بهداشت و آموزش کارهای خوبی برای اتباع انجام می‌شود و برای ما و جامعه جهانی قابل قبول است که خدمات خوبی از سوی دولت ایران به پناهندگان ارائه می‌شود.

گلادکوا با اشاره به خدمات شایان جمهوری اسلامی به جمعیت اتباع بیان کرد: ایران از کشورهایی است که بیشترین تعداد پناهندگان را در سالیان طولانی در خود جای داده و ما درخواست کمک‌های بیشتر به ایران در این زمینه را به کشورهایمان خواهیم داد.

جانشین موقت کمیساریای عالی سازمان ملل در ایران در ادامه گفت: برای ما واضح است که سیاست‌های داخلی استان کرمان در جهت منافع اتباع است و تعداد زیادی از اتباع در این استان حضور دارند.

وولف دیتریش هایم سفیر اتریش در ایران نیز در این دیدار اظهار کرد: دو سال پیش به دنبال حاکم شدن طالبان در افغانستان بسیاری از اتباع این کشور به کشورهای دیگر از جمله ایران و اتریش پناهنده شدند.

وی افزود: اتریش علاوه بر بودجه سالیانه اتحادیه اروپا برای خدمات به پناهندگان، ۱۰ میلیون دلار اضافه‌تر اختصاص داد به همه کشورهایی که درگیر اتباع افغانستانی هستند و یک میلیون واکسن کووید۱۹ نیز به ایران اهداء کرد.

هایم بیان کرد: فعالیت های خوبی با کمیسیا و سازمان های بین المللی در زمینه پناهندگان داریم و با تمرکز ویژه در آموزش و مهارت اتباع در استان کرمان تلاش خواهیم کرد.

سفیر اتریش در ایران در پایان بیان کرد: ما در زلزله بم حمایت‌هایی داشتیم و مایل هستم بیشتر با استان کرمان آَشنا شده و در فرصت دیگری مجدد در کرمان حضور یابم.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->